Crz honda


Honda cr-z - Wikipedia

Look for Honda cr-z on one of Wikipedia's sister projects:
Wiktionary (free dictionary)
Wikibooks (free textbooks)
Wikiquote (quotations)
Wikisource (free library)
Wikiversity (free learning resources)
Commons (images and media)
Wikivoyage (free travel guide)
Wikinews (free news source)
Wikidata (free linked database)
Wikipedia does not have an article with this exact name. Please search for Honda cr-z in Wikipedia to check for alternative titles or spellings.
  • Log in or create an account to start the Honda cr-z article, alternatively use the Article Wizard, or add a request for it.
  • Search for "Honda cr-z" in existing articles.
  • Look for pages within Wikipedia that link to this title.

Other reasons this message may be displayed:

  • If a page was recently created here, it may not be visible yet because of a delay in updating the database; wait a few minutes or try the purge function.
  • Titles on Wikipedia are case sensitive except for the first character; please check alternative capitalizations and consider adding a redirect here to the correct title.
  • If the page has been deleted, check the deletion log, and see Why was the page I created deleted?.

en.wikipedia.org

Honda CR-Z — народный тест драйв противоречивого гибрида

Honda CR-Z — гибридный хэтчбек для мегаполиса. Очень необычное сочетание экономичности и экологичности, приправленное острым соусом спортивности. В народном тест-драйве попробуем разобраться чего в этой машине больше.

Honda CR-Z — гибридный хэтчбек для мегаполиса. Очень необычное сочетание экономичности и экологичности, приправленное острым соусом спортивности. В народном тест-драйве Honda CR-Z 1.5 MT Sport попробуем разобраться чего в этой машине больше.

Honda CR-Z — переднеприводный трехдверный хэтчбек, с гибридным двигателем впервые был представлен в 2007 году на автосалоне в Токио. Автомобили Honda, как правило, ассоциируются с быстрыми автомобилями со спортивным характером, а тут маленький хетчбек с довольно агрессивным дизайном и гибрид. Что это? Дань моде или попытка идти в ногу с современными тенденциями в автомобилестроении и самое главное, удалось ли сохранить в этом автомобиле тот самый спортивный дух Honda?

 Фотогалерея Honda CR-Z GT  

 

Плюсы

  • дизайн
  • спортивные сидения
  • система Start/Stop

Минусы

Итого

В итоге хочу сказать, что у конструкторов Honda получился очень необычный автомобиль, который однозначно заслуживает внимания. Он обязательно найдет своего покупателя – молодого, динамичного, идущего со временем в ногу человека. Единственное, что огорчает – это цена. К сожалению новейшие технологии не дешевы. Но я очень надеюсь, что в ближайшем будущем новые ЭКОмобили станут доступными. И мы все чаще и чаще будем встречать на улицах современные, динамичные, престижные ЭКОМОБИЛИ.

 

Павлюк Александр

С нами с: 25.09.2009

34 года, водительский стаж 16 лет

Рост 190 см 

 

Новый век – новые технологии. Пока наш родной отечественный автопром борется с народным автомобилем, весь мир борется за сохранение окружающей среды и экономию природных ресурсов. Весь прогрессивный автомобильный мир работает над новыми силовыми агрегатами, которые позволят не только экономить те самые природные ресурсы, но и получать от этого удовольствие. Как один из примеров этих ЭКОтехнологий – Honda CR-Z.Конструкторы Honda пошли своим путем – они не стали строить ультимативный экомобиль. А попытались совместить современность и, надеюсь, недалекое будущее. Взяв за основу ДВС, подключили для поддержки электродвигатель, смазали все это системой старт-стоп и всунули в спортивный кузов. В итоге получили стильное купе с гибридной силовой установкой. 

 

Внешний вид

 

Внешне Honda CR-Z выглядит интересно. Хотя некоторые идеи срисованы у других производителей. Но в общем экстерьер удался: длинный ниспадающий капот, хищный прищур фар, сильно заваленное лобовое стекло и короткий круто срезанный зад. Автомобиль выглядит очень динамично, даже когда он просто припаркован у тротуара. В головной оптике использованы, ныне модные, диодные огни габаритного света. Они придают особый шарм этому купе. В задних блок-фарах тоже использованы диоды. В общем, получился интересный автомобиль, выделяющийся из потока.

Салон и эргономика

 

Внутри Honda CR-Z просто чудо – кокпит космического корабля. Огромные дверные проемы позволяют легко ввалиться в прекрасные спортивные сидения, отделанные великолепной кожей. Чего, к сожалению, не скажешь про задние сидения. Да и чего про них говорить? Посадочная формула 2+2 не подразумевает толпы народа. Приборная доска многоуровневая, усеяна неимоверным количеством дисплеев, кнопок, переключателей. В первый момент прям как-то теряешься, что к чему?! Но, на удивление, быстро привыкаешь ко всей этой электронике. Единственное, что немного напрягает, это размеры некоторых клавиш. Например, клавиши управления магнитолой и круиз-контролем на рулевом колесе. Сгруппированы они очень логично и скомпанованы вроде правильно, а вот на ходу мне пришлось-таки отвлекаться, что бы нажать нужную клавишу. Очень интересно реализована подсветка ключевых приборов, таких как тахометр и спидометр. В зависимости от выбранного режима, а их три (эко, норма и спорт), цвет меняется от зеленого до красного. Тем самым подсказывая какой режим включен. Управление этими режимами выведено в отдельный кнопочный блок, кстати очень удобный – прям на ходу можно менять режимы, тем самым меняя характер автомобиля. Про багажник ничего говорить не буду, так как этот автомобиль не претендует (по моему мнению) на звание супер практичного. Его объема достаточно что бы взять в дорогу необходимое, но не более того!Запуск силовой установки (именно так хочется называть двигатель, глядя на россыпь приборов и всевозможных показателей) сделали по странному алгоритму – сначала надо вставить ключ, провернуть его, включив зажигание, выжать сцепление и только после этого нажать на ярко красную кнопку START. Ну чем не подготовка к старту космического корабля  

Двигатель, коробка, драйв

Итак, старт дан. В меру жесткая подвеска соответствует экстерьеру. Прекрасный руль с изменяемыми характеристиками усилия, причем не только от скорости, но и от выбранного режима (Eco, Normal и Sport). Шести ступенчатая коробка с идеально подобранными передаточными числами доставляют удовольствие от переключений. Небольшой алюминиевый набалдашник прекрасно лежит в руке, ходы короткие и четкие. Но назвать ускорение спортивным или ракетным нельзя. Honda CR-Z прекрасно чувствует себя в городском потоке – легко ускоряется и великолепно замедляется. Управлять ей удовольствие, но только в режимах Normal и Sport. Режим «эко» для пробок и тянучек, когда не нужна мощность. Очень порадовал режим старт-стоп. При полной остановке двигатель глушится и как только вы выжимаете сцепление он опять приводится в боевую готовность. Поначалу немного непривычно, когда стрелка тахометра находится на нулевой отметке. Но через час-другой совсем этого не замечаешь, запуск двигателя происходит мгновенно и без каких-либо вибраций. Отдельно хочется сказать об одном из индикаторов на приборной доске – две небольшие зеленые стрелочки вверх и вниз, которые ненавязчиво подсказывают, что пора перейти на другую передачу. Тем самым помогая водителю использовать весь арсенал спрятанный под капотом на 100%. Ходовые качества, как и у всех автомобилей Honda, на высоте - в меру жесткие, неимоверно послушные, иногда слишком острые.

 

 

 

Плюсы

  • расход топлива
  • динамика
  • управляемость

Минусы

Итого

Очень интересный и своеобразный автомобиль, конечно со своими недостатками, но который оставил после себя довольно много приятных впечатлений. Как первый либо семейный автомобиль я его точно не куплю, как вариант второго авто можно рассматривать. Но здесь встает вопрос цены - за такие деньги ты получаешь довольно мало автомобиля.

Устименко Александр

С нами с: 07.08.2006

31 год, водительский стаж 5 лет

Рост 183 см

 

Внешний вид

Внешне автомобиль выглядит современно, достаточно агрессивен и узнаваем, с другим не перепутаешь. Мне не очень нравиться решение задней части, а спереди все отлично. Машинка просто своим видом сразу настраивает на активную езду, хищный разрез фар головного света, радиаторная решетка и обтекаемые, стремительные линии низкого кузова, все это так и подталкивает побыстрее сесть в машину, завести двигатель и отправиться в путь.    

Салон и эргономика

Первое впечатление от салона - космический корабль. Красная кнопка "Start" намекает нам о скором запуске нашего корабля. Торпедо и панель приборов навевают такие ассоциации, а в ночное время это впечатление только усиливается. Удобно устроиться за рулем проблем не составило, регулировок сидения и рулевой колонки (по наклону и вылету) достаточно. Все органы управления под рукой, специально никуда тянуться не нужно, все удобно. Поначалу казалось что "космические" органы управления будут не совсем удобны, но, привыкнув к ним, пользуешься без проблем. Отдельно хочется отметить блок кнопок управления режимами езды Sport/Normal/Econom. Он вынесен отдельно и управлять им очень удобно не глядя. Качество материалов на хорошем уровне. Пробег автомобиля на момент теста около 15 тыс километров,и к счастью в салоне ничего не скрипело. Задних сидений в машине нет, то есть они конечно есть, но практической пользы от них- максимум положить сумку или вещи. Сесть туда думаю даже ребенку будет не комфортно, места для ног показалось просто нет. В общем даже не пытался.  Багажник невелик, но для повседневных нужд его хватит вполне, а сложив задние сидения (они ведь там больше номинально чем для пассажиров) его размер существенно увеличивается, и процесс трансформации задних сидений очень прост и происходит в одно движение. К недостатку багажника отнесу еще его очень высокую погрузочную высоту.    

Двигатель, коробка, драйв

Управляется автомобиль очень хорошо, руль на скорости тугой и информативный, обратная связь на руле хорошая. Подвеска довольно жесткая, но вместе с тем очень упругая. Что происходит под колесами ты знаешь и при этом не испытываешь дискомфорта от тряски и прочих прелестей жесткой подвески. В повороте автомобиль четко держит заданную траектории и позволяет проходить повороты намного быстрее соседей по потоку. Хорошие тормоза- торможение очень уверенное. Уверенный и динамичный разгон, чувствуется помощь электродвигателя при старте и при наборе оборотов. В режиме Sport отклик на педаль газа меняется очень заметно, разгон и динамика радуют, и позволяют ездить весьма динамично. Режим Econom очень подойдет для повседневных толкучек в пробках, система Start/Stop сама глушит и запускает двигатель, экономя топливо и уменьшая выбросы в атмосферу, поначалу это напрягало, так как привычку что при неработающем двигателе, ни тормоза, ни усилитель руля не работает, никуда не денешь, но привыкнув перестаешь замечать.

По поводу обзорности можно сказать, что это явно не конек данного автомобиля, обзорность назад очень ограничена, маневрировать задним ходом надо очень и очень аккуратно, парктроник в данном авто, несмотря на его малые размеры, необходимость. Обзорность вперед гораздо лучше, и вопросов не вызывает. Габариты чувствуются достаточно хорошо, мне проблем не доставили.

 

 

 

      

Плюсы

  • гибрид
  • экономичность
  • посадка за рулем

Минусы

  • гибрид
  • механическая коробка
  • обзорность назад
  • багажник

Итого

Я так и не понял этот автомобиль. Если это спортсмен, то почему динамические характеристики не спортивные, по сравнению с тем же Civic Type R ? Если же это повседневный автомобиль, то почему некоторые потребительские качества не позволяют пользоваться им каждый день?

Цена и неопределенность, в какую нишу отнести данный автомобиль, сделали свое дело. Я лично не готов на такие дорогие эксперименты.

Панасюк Алексей

С нами с: 09.03.2006

33 года, водительский стаж 15 лет

Рост 175 см

Внешний вид 

 

Скажу честно, перед тест-драйвом я понятия не имел, что за машину мне придется тестировать, знал только, что это - гибрид. Я не знал ни историю создания машины, ни ее философию, поэтому воспринимал ее исключительно субъективно.

Визуально, по-моему, машина разделилась на две части: переднюю и заднюю. Передняя часть красива и современна. Угадываются нотки американских моделей. Выделяется огромный воздухозаборник радиатора в стиле современных Audi. Задняя же часть – это рестайлинг старой доброй Honda CRX. Последний факт натолкнул меня на мысль, что CR-Z - это современная реинкарнация CRX.

 

Салон и эргономика

Салон – футуристичен. На панели приборов куча каких-то шкал, тахометр переливается и горит разными цветами, бортовой компьютер строит какие-то графики, которые простым умом не понять. Вобщем, видишь, что сидишь в машине будущего, но мозг к этому еще не совсем готов. К материалам и их качеству нареканий нет. Вернее не так... За те несколько часов, которые я провел за рулем автомобиля, нареканий у меня не возникло.

Очень низкая посадка. По-спортивному низкая. Спорт прослеживается во всей компановке.

Режим «Спорт» на это тоже не двусмысленно намекает. Еще на это намекает отсутствие обзорности назад (эта фича, наверное, унаследована у Ламбо Диабло).

Трансформировать салон можно. Но только двигая передние сидения пассажиров. Все. Мне нужно было завезти 2-х детей,  в школу и садик. Поскольку за мной уже никто поместиться не мог, пришлось одного ребенка посадить на переднее сидение! Если прибавить к этому почти отсутствующий багажник с беспредельно высокой загрузкой, то в сумме мы имеем двухместный автомобиль с маленьким багажником и очень низкой посадкой.

Двигатель, коробка, драйв

На тестируемом экземпляре была установлена ручная коробка передач. Принять  логику работы коробки и гибридного привода я так и не смог. Во-первых, рефлексы. Я испытывал неописуемые впечатления, когда, подкатываясь к светофору, электроника глушила ДВС. У меня было такое же на обычных машинах, и в голове четко отложился рефлекс, что при неработающем двигателе отключаются усилители тормозов и руля. В общем, я на автомате начал продавливать тормоза, но оказалось, что все работает, и это была вполне штатная ситуация. Было еще несколько ситуаций, когда ДВС не успевал за мной вовремя запуститься и просто глох.

 

 

 

Плюсы

  • гибрид
  • управляемость
  • подвеска

 Минусы

  • шумоизоляция
  • обзор
  • узкий педальный узел

Итого

В общем и целом – машина очень интересная, не потеряется в потоке пробки, яркая и неординарная. Можно сказать универсальная в смысле динамики и расхода топлива, хочешь тянись в пробке в режиме "эко", хочешь зажигай в режиме "спорт", вот это наверное основной конек который выделяет ее среди конкурентов.

Купить ? Да была бы лишняя 30 зелени, купил бы ради езды в удовольствие. Понятно что это не машина для семьи, это машина для драйва.

Добровольский Сергей

С нами с: 16.04.2003

41 года, водительский стаж 20 лет

                       Рост 184 см

 

Вешний вид 

Конфетка … Если смотреть спереди, с боку уже не так , сзади вообще грустно, напоминает старые реношки весьма и весьма прошлых годов. Хондовский стиль выдержан ровно на половину машины. Обводы «зажигалки» классические и подчеркнуты. Низкая посадка, «вытянутые» двери, острый «взгляд» но не агрессивный.

Салон и эргономика

Кожа. Не люблю кожу поэтому трудно быть непредвзятым. На ощупь приятно, но как по мне жестковата. Пластик безупречный «мягкий» на взгляд и ощупь. Интерьер слегка перегружен. Убрать «уши» с кнопками по обе стороны руля было бы на много элегантнее. Включаем зажигание и приборка вспыхивает всеми цветами радуги как Новогодняя елка. Много света, наверное привыкнуть можно, но изначально, «давит» на глаза и отвлекает от дороги. Органы управления светом, стеклоочистителями и т.д. – без нареканий, все под рукой, удобно. Очень интересная функция как для механики – кнопки режимов норма, спорт, эко. Переключатся можно прям на ходу, но об этом позже. Подогнать под себя сидения, руль, пару секунд. Внешние зеркала заднего вида маловаты, особенно если учесть что в салонное зеркало можно увидеть лишь тонкую полоску того что происходит сзади. В парковке помогает парковочный радар, что для данной машины с не большими габаритами не роскошь, а насущная необходимость. Удивила кнопка «старт», ее наличие скорее лишняя заморочка чем необходимость, т.к. для того чтоб завести машину, нужно сначала вставить ключ, провернуть, а потом только нажать кнопку старт. Зачем она?

Посадка с моим ростом 184 слегка затруднительна, как вообщем и высадка, ну а что тут поделаешь это же хэтч. Задний ряд сидений можно было вообще убрать, нормальный ( да и вообще любой ) человек там сможет продержатся не долго, ноги девать некуда. Машина двухместная. Ну и багажник соответственно не велик.

Двигатель, коробка, драйв 

Вот этого момента ждал, ну сейчас … Это же Хонда хэтчбек! Оп, а она не едет. Вернее едет конечно, но ждал то другого, нажал на тапку и полетел. А здесь размеренный разгон, как вроде едешь не на лучшем представителе семейства седанов. А вот она тайна – магическая кнопка спорт. Ну это же другое дело, моментальный подхват, динамичный разгон, вот теперь я на Хонде, теперь едет, теперь верю. Коробка подобрана отлично, переключение без проблемное, слегка «узковаты» педали, уж очень все рядом газ, тормоз сцепление, надо привыкать. Разгончик, а что за шум такой, ууууууу, очень шумно, очень дорогу слышно, толи резина такая попалась, толи … При этом качество обезшумки салона как по мне на высоте. Приятно, мелодичный хлопок при закрытии дверей тому подтверждение, а вот с порогами надо поработать. Руль четкий, едет хорошо, дорогу держит превосходно. Подвеска неожиданно комфортная, ожидал табуретки, ан нет, там где надо мягко, а разогнался – держит дорогу будь здоров. Тормоза цепкие, как и положено для такой машины. Да, мы же на гибриде, мотор глохнет как только остановились возле светофора. Выжал сцепление для старта, завелась, не знаю как это сказывается на ресурсе движка, но заявленный расход в 6 литров по городу, наверное того стоит. Паркуемся, вот здесь хотелось добавить информативности руля, очень «широкий», приходится много крутить.

 

 

Плюсы

  • богатая комплектация
  • удобные сидения
  • внешний вид - eye-stopper it is

 Минусы

Итого

Самая большая проблема этой машины - шум. Она очень громкая - говорить на ходу сложно, музыку нужно делать погромче. Говорят, что это общая проблема Сивиков - тут я не специалист. Но как для машины за такие деньги она могла бы быть потише. К тому же подвеска очень жесткая и гремит на каждой яме - не смотря на то, что наша машина была ещё абсолютно новая, ощущение езды на трамвае по лестнице не покидало. Но главный минус - цена. Она сильно дороже чем сивик и явно проигрывает по цене конкурентам. Но - это ведь гибрид.

Я бы никогда не купил эту машину для себя. Место в семье из трёх человек в ней весьма сомнительно - тем более если эта машина единственная. Едущая сзади жена (чьи ноги лежали на сиденье, потому что поставить их было некуда) была со мной единогласна - мы ехали пробовать эту машину для неё и она категорически не захотела её покупать. По большому счёту, эта машина - такой себе "Сивик VIP" - внешность получше, понтов побольше, места поменьше. Машина для двоих молодых людей которым не нужно заднее сиденье. Его тут нет. Как, практически, и багажника)

Киррил Быстряков

27 лет, водительский стаж 10 лет

Рост 187 см

 

 

Вешний вид 

Нечто среднее между Сивиком и Приусом - но в хорошем смысле этого слова. Однозначно привлекает внимание, однозначно понятно, что это хонда. Красивое заднее стекло (аналогичные ощущения когда-то вызвал впервые увиденный Citroen C4 ), большая "голодная пасть" впереди. Сделана, чтобы быть eye-stopper и явно им будет.

Салон и эргономика

Тут начинаются первые неприятности. Тесно - слабо сказано. Заднее сиденье такого размера я видел разве что в Феррари "Калифорния". Панорамная крыша - вовсе не крыша, а просто большой люк. Обзор - никакущий. Да, хондовская панель - красиво и прикольно. Но это прикольно заканчивается и начинает раздражать через 10 минут езды. Она не совсем такая, как в сивике (об этом чуть позже), но, как мне показалось, изменения как раз в худшую сторону. Забавный момент с ключом - его нужно вставить, провернуть, а потом нажать кнопку Start Engine. Э-э-э? Водительское кресло удобное. У нас было кожаное с перфорацией, практически ковшом - на фоне всего остального очень порадовало. Упакована она тоже отлично - вся возможная электроника и автоматика включая датчики света и дождя и другие бирюльки с ручками и крутилками. С рулём и посадкой всё хорошо (хоть и немного низковато, но это дело привычки).

 

Двигатель, коробка, драйв 

Разобраться с тем, как и когда работает двигатель в полевых условиях у нас не получилось - удалось только выяснить, что бензиновый двигатель работает всё время и гибридное оно сейчас или не гибридное мы не знаем - едет себе и едет) О том насколько экономично можно судить только по раскрашенным цветочкам на панели приборов и цвету подсветки спидометра. Эта радуга - тем для отдельного обзора, скажу только следующее: с момента как ты заводишься и до момента когда ты глушишь двигатель тебя не покидает ощущение игры в тамагочи - машина постоянно показывает тебе насколько экономно ты едешь, когда нужно переключать передачу и вообще ведёт себя как телевизор во время фильма Аватар - мигает всеми цветами и живёт своей жизнью. Поначалу это весело, но потом начинает раздражать. Но - на вкус и цвет.

У машины три режима - экономный, обычный и спортивный. У спортивного режима просыпается темперамент и, даже не смотря на свои 1.5, жужжит она весьма неплохо (но громко - об этом в минусах). У нас была шестиступенчатая ручная коробка - особых нюансов с ней замечено не было (кроме очень длинного хода сцепления, при том, что работать оно начинало только в самом верху). Как я уже написал, машина всё время норовит своими помигиваниями заставить тебя переключить передачу повыше и передачу пониже - так что через 15 минут начинает казаться, что шесть ступеней тут не для "спортивности", а для того, чтоб тебе не было скучно. Апофеозом был момент когда мы выключили зажигание - подмигнув машина поставила нам баллы в виде цветочков - насколько экономично я ехал :) Я был, мягко скажем, не очень экономичен.

 

 

 

На тест-драйв был предоставлен автомобиль Honda CR-Z GT с гибридной силовой установкой, состоящей из электродвигателя и бензинового мотора объемом 1497 куб. см. мощностью 124  л.с., и 6-ти ступенчатой МКПП.

 

Периодичность ТО, кмCтоимость ТО, грн*
0  
15 000  1450
30 000  1620
45 000  1900
60 000  2400
75 000  1 200
90 000  2 200
105 000  2 644

* стоимость является ориентировочной, точную стоимось уточняйте у ближайшего официального дилера Honda.

Цены указаны в гривнах с учетом НДС.

Автоматическая система подбора конкурентов на Автомаркете предлагает такие варианты:

Таблица сравнения конкурентов Honda CR-Z

 

 

testdrive.autoua.net

Honda CR-Z Reviews - Honda CR-Z Price, Photos, and Specs

Let’s be nice up top. The Honda CR-Z is the only hybrid on sale with a manual transmission, and it’s a satisfying stick in the best Honda tradition. That’s something BMW doesn’t offer on the i8. And aside from million-dollar hypercars like the LaFerrari and the McLaren P1, the CR-Z is the only hybrid two-seater out there.

But since its 2011 debut, the CR-Z—Honda’s self-proclaimed successor to the CRX—has missed the bull’s-eye of both its targets, namely being sporty and efficient. Even with that crisp six-speed, the CR-Z is not terribly fun to drive, and Honda’s larger, plusher (and on-hiatus) Accord hybrid crushed this car’s fuel economy. As for the projected 15,000 annual sales worldwide, well, recent volumes have been a fraction of that number.

The CR-Z’s real achievement is longevity. Since it has survived to the 2016 model year, Honda whipped up a minor refresh and introduced a more expensive EX-L trim level. Outside, the 2016 CR-Z gets new front and rear bumpers. The formerly body-color paint at the bottom of the glass-topped hatch is now gloss black. And the license-plate mount has adopted a more polygonal shape.

Inside, the most obvious change is the center console, which now features a closed storage bin and an armrest where the handbrake lever once lived. That’s right, Mugen boys: No more crazy e-brake turns, as the 2016 CR-Z now has an electronic parking brake. Additional plastic brightwork adorns the dash, door handles, and shifter, and all CR-Z models get keyless entry and push-button start. A seven-inch touch-screen audio system is newly standard, too. EX-L models, befitting Honda practice, bring heated leather seats with contrast stitching, while LaneWatch—Honda’s side-mirror camera that displays an image from the passenger-side blind spot on the central screen—now is standard on the EX and higher.

Honda’s Integrated Motor Assist, a simple hybrid setup that dates back to the original Insight, carries on unchanged. The 1.5-liter four-cylinder and 20-hp electric motor combine for 130 horsepower and 140 lb-ft of torque. (Choosing the CVT, a $650 option on all trim levels, drops torque to 127 lb-ft.) As before, the CR-Z rides on skinny, 195-width 16-inch tires and a suspension consisting of front struts and a rear torsion beam. But engineers installed a 1-mm thicker front anti-roll bar, widened the rear track by 0.4 inch, and enlarged the front and rear brakes by 0.8 and 0.9 inch (for a diameter of 11.1 inches at all four corners).

With all these updates, the CR-Z costs $150 more than the 2015 model, starting at $21,130 for the LX manual, $22,975 for the EX manual, and topping out at $25,925 for the EX-L CVT. Fuel economy stands at an EPA-rated 31/38 mpg city/highway with the manual and 36/39 for the CVT. Those used to be impressive numbers, before highway ratings for nonhybrid mid-size sedans like the Kia Optima (39 mpg) and the Mazda 6 (38 mpg) began climbing into the upper 30s.

Honda appears to have seen the light. Its other slow-selling IMA-based hybrids, the Civic hybrid and the Insight, already have been discontinued. The company’s latest Earth Dreams powertrains, as was seen in the Accord hybrid, offer the impressive power and fuel savings we’ve wanted all along in the CR-Z. Although it’s not dead yet, the CR-Z in its current form may be on its way out, with the next generation becoming more of a true sports car. We think that would be a smart move.

View Photos View Photos

www.caranddriver.com

MoiBibiki

The plethora of cars and models out there is as wide and varied as the number of fashion designers in the world. Just like you would be confused when you wish to shop for branded clothes, so would you be when you are shopping for cars. Indeed, every showroom that you visit will have sworn their allegiance to a particular brand and they will always push to sell those brands above all else. When you shop for cars, you are bound to be confused even if you have a budget in mind and the kind of vehicle you wish to own. That is when you can really avail of a site that offers car reviews. Car review sites might be several but you need one which will be objective. You need a car review site to offer the following information on cars:
  • Details of production
  • Exterior body details
  • Details on interior features
  • Review of performance on the road
Indeed, these are the critical aspect that one needs to know before deicing whether the vehicle will suit their purpose or not. A site such as Moibibiki will not only offer you details on the factory settings and base or ramped up models of the cars, you will also get to know performance details here. The ability of the car to reach a certain speed; mileage that it provides, the safety features are some vital aspects that one needs to know in order to make up one’s mind about a vehicle. Again, you might consider reviews of different vehicles which lie within the price range that you have in mind. That will offer you choice across a range of vehicles which are available to you within your budget. You could opt for a family sedan, a compact car or a high performance car given the choice. You need a site that can make such information available to you. And that is exactly what Moibibiki does. Thus, without further ado, bookmark this site for the next time you wish to refer to car reviews. You will also receive useful links to associated sites to gain further information on cars sold in Europe. So go ahead, share the news and forward the useful links to your friends. Whoever is on the lookout for dependable car reviews, is sure to gain useful information from this site. 2015-06-18 11:28:16 Land Rover Range Rover Latest model Sport SVR: A Fast & Quick Vehicle

Land Rover Range Rover latest 2015 model Sports SVR is a fast and quick car. It also has some of the characteristics of standard Range Rover Sports car. It has been powered by a supercharged intercooler engine producing an impressive power output. The vehicle is very praiseworthy, but its cabin is similar to the stand Range Rover Sport, which makes a bit unhappy for some people.

2015-06-18 11:27:24 2016 KIA Sorento: A family vehicle with good value for your money

The new vehicle, 2016 KIA Sorento, is considered to be a vehicle equipping with some of the special features of a family car. The vehicle has developed with the intention that it could offer nice driving dynamics. It is spacious as well as dashing. The best thing is good value for your money.

2015-06-18 11:26:46 2015 Chrysler Model 300 V-6 AWD, big price tag but the car shows presence

The latest Model Chrysler 300 Limited, as base cars go, does not let you feel that you have agreed on cheap seats, as the inexpensive 300 spreads its charm on the curb.  If you are out enjoying in town, the chances are that the 300 will get parked in the front, as the flagship sedan of Chrysler radiates Bentley-like bad-boy look, which it came with in the beginning.

2015-06-18 11:25:59 2014 Land Rover LR4: A 7 Seater Vehicle with Off-Road Capability

The 2014 model of the Land Rover LR4 is a seven seater vehicle which is efficient enough to run in the off-road condition. The interior has been made simple, but it has been crafted well, so it looks elegant. The vehicle has been equipped with unique styling. However, the vehicle lacks all those characteristics that thrill most of the people. 

2015-06-17 12:35:00 2017 Volkswagen Golf SportWagen Alltrack, getting ready to launch in the USA

Volkswagen always enters the party late. The German maker is releasing the Alltrack model of Sportwagen in the U.S. next year that we had just tested. It is an elevated Golf SportWagen equipped with off-road styling, and all-wheel-drive. This is making an appearance after the segment pioneers Volvo XC70, and Subaru Outback were introduced to the scene two decades ago. 

2015-06-17 12:34:20 2013 Ford Taurus SEL AWD, the refreshed sedan is not exactly stimulating

The Taurus refreshed for 2013, is similar to the top of the heap Ford family sedans coming from past years, like Galaxie 500, the LTD, huge, quiet and comfortable with respectable amount of power and relaxed driving dynamics. The interiors are with plush materials bordering on luxury, but Ford is not ready to name it as a luxury car though the price of Taurus has soared up to $40, 000.

2015-06-17 12:33:38 Volkswagen Beetle Dune Concept, The hybrid-concept off-roader getting ready for the market

We were presented with an opportunity to drive the Beetle Dune concept of Volkswagen that grabbed the attention of the crowd at the 2014 Detroit Show. Well, why to test a car which is ancient according to automotive terms? Well, the Dune schedule to come in 2016 is fitted with a Hybrid Powerplant, which was not even chosen to enter Beetle.

2015-06-17 12:32:52 CR Supercars 1968 Ford Mustang Villain: a much improved vintage Mustang

Old cars are discarded because they are old, but their brand value never diminishes. Old bodies gather rust, the suspension loosens and ultimately the engine devours itself. The classic recreations of Yukon Oklahoma, the Ford Mustang specialists, offer a cure for this if you want your 1968 fastback restored with a fresh leash or life littered with rejuvenated modern vitality.  

2015-06-16 11:34:26 2016 Mitsubishi Outlander, it is quiet out there

Mitsubishi once inspired awesomeness as an automobile provider such as the 3000GT VR-4,  Starion ESI, and Evo, which is recently dropped, is no more  of the former self and is limited to producing a couple of crossovers, the outdated Lancer compact, the Mirage econobox and the i-MiEV. The revival of Mitsubishi fortunes comes with the release of the 2016 Mitsubishi Outlander.

2015-06-16 11:33:36 2015 Alfa Romeo 4C Spider: A Dashing Car With New Audio System

This new model of the Alfa Romeo 4C Spider has been incorporated with a turbocharged 16 valve engine which is efficient enough to offer you the existing experience of driving. The fuel economy is also good both on the highway as well as in the city. This two passenger vehicle looks dashing from out while inside you may feel it a bit noisy. 

www.moibbk.com

Modified Honda CRZ (ZF1) Sport Hybrid

Honda CRZ (ZF1) is a sport hybrid hatchback which is running on a combination of hybrid gasoline+electric powertrain which was launched in 2010.

Honda CR-Z is the first gasoline-electric hybrid car that can equipped with manual transmission.

Engine – Honda L Series Engine (LEA) 1496cc SOHC 16 valve i-VTEC

Bore x Stroke – 73.0 mm (2.9 in) x 89.4 mm

Horsepower: 84 kW (114 PS; 113 hp) / 6,000 rpm

Torque: 145 N·m (107 lb·ft) / 4,800 rpm

Transmission – 6-speed manul / CVT (Continuously Variable Transmission)

Layout – FF (Front engine, front wheel drive)

Modified Honda CR-Z Sport Hybrid Hatchback running on –

– Weds SA-55m gunmetal 18 inch wheels– Volk Racing RAYS Formula lug nuts (red color)– Lower by Cusco lower arm bar version II to reduce chassis flexing and improves body rigidity– Cusco lowering kit – Zero-1 Coilover

– Noblesse dual exit center exhaust

– Noblesse rear diffuser– Lowered by Cusco lowering kit Zero-1 coilover

Modified Honda CRZ Hybrid coupe with gasoline electric LEA engine SOHC 16 valve i-VTEC with HKS Racing air intake system, NRG hood (bonnet) damper, Spoon Sports intake throttle body, Skunk2 radiator cap, Mugen oil filler cap.

– HKS Racing Suction Reloaded Kits high performance air intake system– NRG polished stainless steel hood (bonnet) damper (HD-170)– Spoon Sports Intake Throttle Body– Skunk2 Radiator Cap– Mugen Oil Filler Cap

Interior dashboard with steering wheel, MOMO Automatico gear shift knob, black and red leather.

– Sparco Pista Matt Silver Tech finished 17 inch 10 double spoke design with Sparco screw, monobloc

wheel– Pirelli P Zero Nero (Max Performance Summer) 215/45ZR17 91Y tires– H&R TRAK+ WHEEL SPACERS DR 20MM for rear wheel (to provides improved handling, increases lateral stability through widening the stance of the vehicle and lowering its roll center)– Eibach Pro-Kit Performance Springs (lowers vehicle up to 1.5″ inch (40 mm)– C-West Rear Half Spoiler– Honda CR-Z OEM Front Lip Spoiler

Modified Honda CRZ Sport Hybrid Coupe with sunroof –

– XXR Wheels XXR 962 Gold color 17″inch Extreme Deep Lip Technology with billet aluminum center cap– Kumho Ecsta LE Sport (Max Performance Summer) tires 205/45R17

– Helo Wheels HE834 18″inch Black Machine High Offset

– Tanabe Sustec NF210 Lowering SPrings

lower by Tanabe Sustec NF210 lowering springs and custom fiber GT-Wing.

– Black Label Fabrication CAT Back Exhaust; HP Gains – 10HP / 4 Ft Lbs

– Password:JDM Billet Aluminum Rear Tow Hook– custom carbon-fiber GT-wing

More Pictures of Modified Honda CRZ Mugen

More Pictures of Modified Honda CR-Z

Get your Performance/Spare Parts for Honda CR-Z here

More Modified Honda CRZ on our Facebook Page

www.101modifiedcars.com

2012 Honda CR-Z Hybrid

Vehicle Facts
35 / 39MPG6.7 / 6L/100kmBODY TYPE: CoupeTECHNOLOGY: HybridBASE MSRP: $20,000

Can a hybrid car also be a sporty car? The answer: It depends on what your expectations are when it comes to hybrid fuel efficiency, and how you define sporty as applied to cars.

Enter Honda’s two-seat 2012 CR-Z which carries over unchanged since being introduced last year. Styled with cues including those of Honda’s sporting CR-X of the ‘80s and ‘90s, the CR-Z strives to be both sporty and a hybrid. The result is a middling achievement of each. On the hybrid side, others trump Honda’s semi-electric approach to hybrid technology when it comes to fuel economy, and the CR-Z with an automatic transmission falls in line with 35 mpg city/39 mpg highway and 37 mpg combined. While those numbers are good enough to place the CR-Z seventh on the EPA’s 2012 Hybrid Fuel Economy list, they are a long way from the Toyota Prius’s leading numbers of 51 city and 48 highway. Plus, when equipped with a six-speed manual transmission – manual shifting helps define sporty – the CR-Z drops two notches with a rating of 31/37/34.

And speaking of sporty, notice there’s the letter “y” after sport; we’re not talking sports car here.

If a car’s styling is part of the definition of sporty, then the CR-Z certainly gets high marks. If fast is included in the equation, then a 0 to 60 mph time of 8.5 seconds falls a little short. Perhaps handling is a more important ingredient for a sporty car than speed, and this is where the CR-Z becomes entertaining and the fun factor of driving is evident.

Powertrain

The CR-Z employs the sixth-generation parallel hybrid system that Honda calls Integrated Motor Assist (IMA). It’s a descriptive moniker in that a thin, pancake-type electric motor/generator is “integrated” between the engine and transmission and only “assists” the gasoline engine. In certain instances, the CR-Z engine does cut off fuel and the car operates briefly on electric power only, but the engine’s parts still move. Like other hybrid vehicles, the CR-Z shuts off the engine when the car comes to a stop, and then fires up again when it’s time to go.

The primary power source is a 1.5-liter, four cylinder, 16-valve engine that features Honda’s i-VTEC, a computer controlled variable valve timing and lift system that improves fuel economy and reduces exhaust emissions. The four has a peak output of 113 horsepower at 6,000 rpm and 107 pounds-feet of torque at 4,800 rpm.

The 10-kilowatt electric motor adds a maximum peak output of 13 horsepower at 1,500 rpm and 58 pound-feet of torque at 1000 rpm. Combined output of the gas engine and electric motor is 122 horsepower and 128 pound-feet of torque. And no, the combined horsepower rating of 122 and combined torque number of 128 are not typos. Honda states that peak output for the CR-Z’s gas engine and electric motor occur at significantly different rpm ranges. Therefore, combined power ratings represent peak power delivery in real-world operating conditions and take into account the unique rpm when each peak occurs.

Two transmissions are available, a standard six-speed manual – the only hybrid with three pedals – and a continuously variable transmission (CVT). Drivers who want a manual experience with the CVT can have it, courtesy of shift paddles on the steering wheel. There are seven fixed speed ratios that mimic a manual shifter, and up or down shifts are executed quite quickly. Of note, like a manual transmission, the CVT will stay in the selected gear, a nice sporty touch.

Completing the IMA system is a 100.8-volt nickel-metal hydride battery pack and all of the controls to operate the system. Located beneath the cargo area, the battery pack stores electricity generated during regenerative braking and sends power to the electric motor when it assists the engine.

There are three driver-selected operation modes for the powertrain: Sport, Normal and Econ. The Econ mode is the most fuel efficient. It limits the engine’s power and torque while relying more on battery power, and tones down air conditioning effort resulting in laggard forward progress. Selecting the Sport system quickens throttle input response, adds more electric power and tightens up steering effort. On start up, Normal is the default setting and the car operates, well, normally.

Exterior and Interior

The CR-Z’s styling blends design elements from the aforementioned 1984-1991 CR-X and the current Honda Insight with the 2009 CR-Z Concept. When you look at the CR-Z, you have a strong inkling that the designers had a clear vision of what they wanted out of the starting gate: a help-save-the-planet sporty coupe that has no equals in appearance.

The distinctive wedge shape originates from a low-slung hood to form an aggressive forward stance. An aerodynamic, raked roofline and sharply abrupt rear are reminiscent of the CR-X, but brought up-to-date with modern flowing lines. The truncated rear, called Kammback, is a design shape that reduces air resistance. The tail’s low drag helps improve fuel consumption.

The hatchback shape produces noteworthy interior space for a two-seat coupe. There’s adequate leg and headroom, even for taller occupants, and the driver and passenger are seated in firm, comfortable cloth sports seats. There’s 25.1 cubic feet of space behind the seats – more than twice the volume of an everyday compact car’s trunk, and more than a Lincoln Town Car. Small bins behind the seats can hide items like a cell phone, and a cargo cover keeps larger objects out of sight.

Low slung in stance, a low driving position may not be for everyone. But well-placed pedals and shift lever complement the seat’s positioning. As with other hatchback hybrid vehicles – Toyota Prius, Chevrolet Volt and Honda Insight – rear-ward view is compromised by large support pillars and the horizontal bar that separates the glass in the rear hatch.

The dash layout and styling are a near copy of the CR-Z Concept vehicle. The gauge cluster has a three-dimensional, electroluminescent central analog tachometer with a digital speed display in the center. When the driving modes are selected, the ring around the digital speedometer changes color: green for Econ, blue for Normal and red for Sport. For fuel-economy minded drivers, a display rewards good behavior with a growing number of green leaves.

All controls are easy-to-reach, and the switchgear feels substantial and operates with a smooth deliberateness. Interior fit and finish is quite good, while the quality of the materials is not too cheap looking, they are not luxurious either.

Model Lineup

The CR-Z is available in three offerings: Base, EX and EX with Navigation. Unlike other automakers, Honda doesn’t offer a long list of options; each model in the lineup has a set suite of features. Priced starting at $19,545, the base CR-Z is moderately equipped with: keyless entry; power windows, doors and outside mirrors; cruise control; tilt/telescopic steering column – often over looked in small cars; and a six-speaker, 160-watt audio system.

With a sticker price of $21,105, the EX, adds: a leather wrapped steering wheel; polished interior accents; a 360-watt audio system with a subwoofer; and Bluetooth technology. The $22,905 EX with Navigation adds Honda’s navigation system with voice recognition and illuminated steering wheel-mounted navigation controls. Both audio systems are PC-savvy, accepting formats like MP3, WMA and iPod.

Honda apparently feels new buyers place little value on the luxuries Boomers desire: the coupe is not available with leather seats, let alone, heated seats or even a sunroof. Buyers can, however, order a 17-inch tire and alloy wheel package in place of the standard 16-inch set up.

For safety, all CR-Z models are equipped with anti-lock disc brakes with brake-force distribution, electronic stability control and a full complement of airbags, including curtain-style bags.

 

Editor’s Note: This road test of a 2012 CR-Z was previously a stand-alone review we’ve merged into the general review.

Last year, HybridCars.com staffers drove a CVT-equipped Honda CR-Z on a 125-mile loop to see how the sporty hybrid coupe fared. The drive consisted of a broad sampling of road conditions: highways, town streets, and sweeping country roads. At the end of the run the coupe tallied 35.3 miles per gallon – three tenths more mpg than the EPA city rating of 35 mpg in the city, and nearly 4 mpg shy of the 39 highway rating. The conclusion: maybe a little too raucous during in-town driving, but overall what most drivers will experience.

A few weeks later, I checked out a manual shift CR-Z EX with navigation for a week. Logging 379 miles during the seven days, fuel mileage was recorded in three segments: 73 miles of normal running errands and shopping in town; 132 mile drive from Olympia, Wash. to Seattle during morning and late afternoon brake lights and gridlocks; and 174 miles of hey, let’s flog this thing and see just how sporty it is, and oh yeah, how much gas did the little four-banger guzzle.

No one has ever accused me of having a light foot on the go pedal, although I have changed my driving habits the past several years. I just didn’t know how much until I looked at the mpg numbers of the CR-Z that said, “Oh no, you’re becoming a greenie!”

Great MPG, With Some Work

During my drives about town the colored ring around the speedometer was primarily green, but I didn’t need it as a reminder that mode selection was Econ. The word sluggish best defines the forward motion of the CR-Z in this setting, and following the shift-up and shift-down indicator arrows was foreign even to my changed driving habits. Really Honda? Up shift from 1st to 2nd at 15 mph, and from 2nd to 3rd at 18 mph? But, it works; fuel economy averaged 43.3 mpg – 12.3 more than the government’s 31 mpg. Makes one wonder how those EPA folks come up with their numbers. Oh please, don’t tell me I have succumbed to hypermiling.

I saw a lot of truck bumpers on the Interstate drive to Seattle and back. The Econ mode seemed to be the logical choice during the seemingly endless stop, go, stop commuter traffic movement. Unlike the CVT-equipped Zs that automatically shut the engine off when the car is stopped, manual shifters require the transmission be in neutral. Holding the clutch in with the right foot on the brake pedal does not turn off the engine. So, constantly shifting to neutral and then shoving back into gear to restart is a chore. But again, the system works, and with maybe 50 miles out of the 132 total in the Normal mode, the little hatch scored 39.2 mpg. Hmmm, that’s the highway rating given to the more fuel efficient CVT equipped CR-Z. Did the Feds get things backwards?

After five hours that covered 174 miles of driving primarily in Sport mode, the coupe registered 32.7 mpg. That’s a number even a Prius would be envious of with the tachometer close to red line for many of those miles.

Sporty, As In Handling, Not Horsepower

The CR-Z is built on the same platform as the Insight hybrid, but engineers didn’t just copy, cut and paste. The structure is more rigid, the wheelbase is clipped 4.5 inches, overall length is shortened by some 8 inches and the car is considerably wider and lower. Add the suspension from the Insight – McPherson struts and a rear torsion-beam setup – and you have Honda’s formula for a sporty coupe.

Around town the CR-Z has a smooth, fairly well-damped ride and it’s easy-to-drive, easy-to-park and with wide doors, easy-to-get in and out of. I found the highway ride to be firm, controlled and pleasant, not harsh. Bumps and those pesky expansion joints had a negligible impact.

Like all Honda four cylinder VTEC engines, this one brings on power in a linear, effortless manner. Its response to throttle input is prompt, almost brisk, except in the Econ mode, and if it lacks urgency it makes up for it in pluck and willingness. And when pressed – to merge with freeway traffic, for example – it does get noisy. There is a surprise, however, just left of the steering wheel. Select the piano key-like button marked Sport and there’s right-now throttle response. It’s like the Honda suddenly found an additional 50 horsepower.

However, the CR-Z’s sporty personality isn’t derived from horsepower, it’s all about the handling. The attention to vehicle dynamics is surprising. The coupe’s precise and nicely weighted electric rack-and-pinion steering tracks true with good feedback, making abrupt lane changes and sudden, tight curves a delight.

Should you drive slightly over your capabilities, the stability control system and anti-lock brakes respond in quick fashion. Under brisk cornering there is an expected amount of understeer and a moderate dose of body roll. But the Z never felt like the average driver might fight for control.

Unlike some hybrids, the brakes have good pedal feel and are not grabby. The manual transmission offers relatively short throws with clean gates and a comfortable, easily engaged clutch action. Gear ratios are well selected to give the car a suitable launch, first through third gears.

Hybrid puritans will scoff at the CR-Z’s fuel efficiency and driving enthusiasts will pooh-pooh its performance. But kudos to Honda for developing a car that is fun-to-drive and fuel-efficient.

 

The Car For You?

Hybrid puritans will scoff at the CR-Z’s fuel efficiency and driving enthusiasts will pooh-pooh its performance. But kudos to Honda for developing a car that is fun-to-drive and fuel efficient. The Detroit News’s reviewer put it this way: “There will be some people who just fall in love with the CR-Z. They will look past the things so many see as detriments. They will be those willing to admit they don’t need everything in a single vehicle and use the CR-Z as a tool for getting around in style. They know that not everyone needs a back seat for imaginary friends who will never ride in their car.”

There are other choices for a sporty car that not only offer decent fuel economy, but also have room for two or three actual friends. Ford’s nifty Fiesta SE hatchback with manual transmission and optional SYNC and Sound package lists for $16,265 and serves up 29 mpg city and 38 mpg highway. For $24,235, Volkswagen’s Golf TDI offers German engineered handling while the torquey diesel engine delivers 30 mpg in town and 42 on the highway. Perhaps the closest fun-to-drive two-door competitor is the Mini Cooper. The modest-powered base model starts at $19,500, dispenses 29 city/37 highway fuel mileage and carves canyon roads like nothing in this price range.

The CR-Z isn’t the only hybrid car that has sporty performance characteristics. Lexus began selling its CT 200h last year that has a combined city-highway fuel mileage of 42 mpg. But it’s starting price of $29,120 puts it out of reach for a large number of buyers. The Z’s starting price of $19,345 makes it an every-man’s green car, and for now it’s the only sporty game in town.

Prices are Manufacturer Suggested Retail Price (MSRP) at time of publication and do not include destination charges, taxes or licensing.

This article was updated on Feb. 23, 2012. The first comments below are from original publication prior to the vehicle’s release.

 

www.hybridcars.com

Honda Crz - OLX.com.pk

Everything Else

We found 41 Ads

easy investments on cr-z car 2012 modarl

Cars » Honda Multan

Rs 2,90,000

Yesterday

Honda Crz scratchless

Cars » Honda Karachi

Rs 15,50,000

Yesterday

Honda CRZ hybrid 2012 regester 2017

Cars » Honda Peshawar

Rs 13,00,000

Yesterday

Honda CR-Z Automatic 2017 on easy installment with 20% advance

Cars » Honda Faisalabad

Rs 6,94,000

Yesterday

Honda Fit/CRZ Hybrid battery Cells for sale

Spare Parts » Car Parts Sargodha

Rs 35,000

Yesterday

honda crz head lamp stifner zf1 zf2 model

Spare Parts » Car Parts Karachi

Rs 5,500

24 Nov

Honda Crz Zf1 Tail Light New Dabba Pack

Spare Parts » Car Parts Karachi

Rs 25,000

24 Nov

honda crz fender shield

Spare Parts » Car Parts Karachi

Rs 9,500

22 Nov

honda crz fuel strainer

Spare Parts » Car Parts Karachi

Rs 11,000

22 Nov

Honda CRZ 2014 0 meter import

Cars » Honda Lahore

Rs 19,45,000

21 Nov

Honda CR-Z Sports Hybrid 2017 lan assan kiston men

Cars » Honda Faisalabad

Rs 4,00,000

21 Nov

2017 CR-Z honda kiston main lan sirf 20% advance

Cars » Honda Faisalabad

Rs 6,83,800

21 Nov

Honda crz zf2 fr show grill

Spare Parts » Car Parts Karachi

Rs 8,000

21 Nov

Honda CR-Z Sports Hybrid hasil kryn kiston py

Cars » Honda Faisalabad

Rs 2,80,000

21 Nov

Honda Crz Sports Hybrid

Cars » Honda Lahore

Rs 16,25,000

20 Nov

Honda Crz sportz Hybrid japan automatic

Cars » Honda Karachi

Rs 15,80,000

20 Nov

Honda CRZ crome set

Spare Parts » Car Parts Lahore

Rs 15,000

20 Nov

Honda CR-Z Automatic ab ap asan eqsat min bhe lay saktay han.

Cars » Honda Faisalabad

Rs 6,83,000

20 Nov

Honda CRZ Sports Hybrid

Cars » Honda Islamabad

Rs 17,50,000

20 Nov

Get Honda Cr-z On Easy Installment

Cars » Honda Karachi

Rs 6,83,800

20 Nov

Honda CR-Z (Automatic) In Installment's ss)

Cars » Honda Faisalabad

Rs 7,00,000

20 Nov

Honda Crz hybrid

Cars » Honda Rawalpindi

Rs 17,00,000

19 Nov

Honda Crz sports hybrid black color

Cars » Honda Islamabad

Rs 17,00,000

19 Nov

Honda CRZ Sports Hybrid Alpha 2011

Cars » Honda Karachi

Rs 15,50,000

19 Nov

honda crz zf1 2 hybrid fog garnish left side

Spare Parts » Other Parts Karachi

Rs 6,000

18 Nov

honda crz zf1,zf2 left quarter glass

Spare Parts » Car Parts Karachi

Rs 18,000

18 Nov

honda crz mono grame

Spare Parts » Car Parts Karachi

Rs 2,500

18 Nov

Honda crz fully sports

Cars » Honda Lahore

Rs 18,00,000

17 Nov

honda crz handle

Spare Parts » Car Parts Karachi

Rs 18,000

16 Nov

Honda crz front bumper

Spare Parts » Car Parts Lahore

Rs 50,000

15 Nov

honda crz half cut

Spare Parts » Car Parts Lahore

Rs 7,00,000

15 Nov

Honda Crz cowl top

Spare Parts » Car Parts Lahore

Rs 35,000

15 Nov

Honda crz original alloy wheels

Spare Parts » Car Parts Lahore

Rs 70,000

15 Nov

Honda CRZ 2010

Cars » Honda Karachi

Rs 12,85,000

13 Nov

2010/14 Honda CRZ

Cars » Honda Karachi

Rs 16,50,000

12 Nov

honda crz zfi 1-2 engine lower shield splash

Spare Parts » Car Parts Karachi

Rs 9,500

10 Nov

honda crz zf1 zf2 air filter super genuine

Spare Parts » Car Parts Karachi

Rs 5,000

10 Nov

Honda cr-z sports car

Cars » Honda Gujranwala

Rs 14,00,000

9 Nov

honda crz 2010

Cars » Honda Islamabad

Rs 1,60,000

8 Nov

www.olx.com.pk


Смотрите также