Honda activa


Honda activa - Wikipedia

Look for Honda activa on one of Wikipedia's sister projects:
Wiktionary (free dictionary)
Wikibooks (free textbooks)
Wikiquote (quotations)
Wikisource (free library)
Wikiversity (free learning resources)
Commons (images and media)
Wikivoyage (free travel guide)
Wikinews (free news source)
Wikidata (free linked database)
Wikipedia does not have an article with this exact name. Please search for Honda activa in Wikipedia to check for alternative titles or spellings.
  • Log in or create an account to start the Honda activa article, alternatively use the Article Wizard, or add a request for it.
  • Search for "Honda activa" in existing articles.
  • Look for pages within Wikipedia that link to this title.

Other reasons this message may be displayed:

  • If a page was recently created here, it may not be visible yet because of a delay in updating the database; wait a few minutes or try the purge function.
  • Titles on Wikipedia are case sensitive except for the first character; please check alternative capitalizations and consider adding a redirect here to the correct title.
  • If the page has been deleted, check the deletion log, and see Why was the page I created deleted?.

en.wikipedia.org

IMC - We Bridge The Gap!

СКУТЕР HONDA ACTIVA - АДЕКВАТНАЯ ТЕХНОЛОГИЯ ДЛЯ РАЗВИВАЮЩИХСЯ СТРАНДля увеличения кликните на фото

Скутер Honda Activa разработан в Японии, но производят его в Бангалоре (Bangalore), Индия.

18 августа 2002Автор: Дэйв Эбрахамс (Dave Abrahams)Перевод: navigator

Скутер Honda Activa разработан в Японии, но производят его в Бангалоре (Bangalore), Индия. У большинства скутеров установлены пластиковые обтекатели, а панели модели Activa изготовлены из прессованной стали, которые крепятся точечной сваркой. Почему?

Ответ достаточно прост: в Индии мало заводов, которые могут напылять краску на пластик, еще меньше в стране сварочного оборудования.

Чтобы добраться до мотора традиционного скутера, нужно снять почти все. У модели Activa, наоборот, вся задняя часть поднимается, как капот автомобильного двигателя, так что доступ к мотору проще. Должно быть, мастеру, который будет проводить обслуживание модели, сидя в тени индийского фикуса-баньяна, будет очень удобно. :))

Впрочем, скутер нельзя назвать несовременным или устаревшим. Просто он разработан с учетом специфики стран третьего мира, чтобы его было проще обслуживать и ремонтировать в примитивных условиях. Поэтому в скутере и используется адекватная технология, которая соответствует уровню развития стран, где предполагается продавать скутер.

У модели установлен четырехтактный двигатель объемом 102 куб. см с воздушным охлаждением. У мотора был сделан незначительный тюнинг, который позволяет развивать консервативную мощность в 5,2 кВт при 7000 об./мин., а максимальный крутящий момент составляет всего 7,8 Нм при 5500 оборотах. Мотору не хватает тяги, хотя понятно, что давление в камере сгорания должно быть на низком уровне, чтобы соответствовать качеству азиатского бензина (на индийских танкерах вообще нужно писать "Умеренно взрывоопасно").

Модель Activa развивает максимальную скорость в 82,5 км/ч в условиях абсолютного штиля и на прямой дороге. В более реальных условиях максимальная скорость составит 75-77 км/ч, а это означает, что все транспортные средства будут обгонять этот скутер, поэтому водителю не помешало бы иметь лишнюю пару глаз на затылке, чтобы не попасть кому-нибудь под колеса.

Модель ускоряется не быстрее, чем седан с двигателем 1600 куб. см, что лишает водителя этой модели одного из главных преимуществ скутеров в плане безопасности - на светофоре Activa не сможет оторваться от общего трафика. Следовательно, на этом скутере надо ездить, как на мопеде.

Модель оснащена фирменной постоянно-переменной трансмиссией Хонды V-matic с ременным приводом. Автоматическое центрифугированное сцепление работает легко, скутер неплохо разгоняется с места, но, по мере увеличения оборотов, вся живость пропадает.

Скутер Activa сделан в автомобильной стилистике, у него установлена гибкая тяга дроссельной заслонки. Автоматические дроссели являются стандартной комплектацией европейских скутеров, но у них могут возникать проблемы при попытке завести машину ножным стартером при севшей батарее. Учитывая качество индийских батарей, понятно, почему Хонда выбрала такое решение.

У скутера экономичный расход топлива. Во время нашего теста скутер Activa жег в среднем 3,35 литра на 100 км, при этом мы тестировали и технические характеристики, и возможности модели на открытых магистралях. Если же ехать на скутере в "экономичном" режиме при 30-50 км/ч (что так и отмечено на спидометре!), возможно, скутер будет расходовать еще меньше топлива.

У байка трубчатая рама, форма которой напоминает вопросительный знак в горизонтальном положении. Мотор и трансмиссия двигаются вместе с задней подвеской.

Неподрессоренный вес модели достаточно высокий - до 40% от общего веса машины, а ход задней подвески короткий и отрывистый. Отметим, что задний гидравлический амортизатор с регулировкой предварительной нагрузки замечательно справлялся с любыми кочками, которые мы смогли найти в Кейптауне и его окрестностях.

Передняя подвеска по стилю, а не по функциям, напоминает вилку Earles модели BMW R69S середины 1950-х годов. Единственное преимущество такой вилки по сравнению с телескопическими заключается в том, что при ее производстве не требуется особая тщательность и точность, а сама вилка лучше приспособлена к плохим дорогам, плохому техническому обслуживанию и т.д. Здесь, опять же, очевидна концепция "адекватной технологии".

Передняя подвеска обладает анти-нырковыми свойствами. При клевках вилка достаточно резко выправляется. Поначалу это даже дезориентирует водителя, но вскоре к этому эффекту привыкаешь.

Подвеска с ведущей связью, по своей природе, отличается странными и обескураживающими характеристиками при прохождении медленных поворотов. Пару дней я чувствовал себя полным чайником, прежде чем научился стабильно проходить повороты на скорости, добившись от Activa хорошей траектории движения.

Так как передней подвеске не приходится справляться с резким торможением, она может быть отрегулирована гораздо мягче, чем телескопические вилки. И у нее именно такой тюнинг и есть. Для автомагистралей такой тюнинг не подходит, зато карманы и кочки городских улиц модель проходит стабильно и уверенно.

Оба колеса оснащены одинаковыми барабанными тормозами с ведущими колодками, что вполне традиционно для скутеров. При этом задний тормоз работает немного мощнее, чем передний. В данном случае, для передней подвески такого типа это хорошо.

Кроме того, тормоза невосприимчивы к пыли, грязи, воде, и им или не требуется, или требуется очень незначительная регулировка до тех пор, пока не износятся тормозные колодки.

По меркам скутеров модель Activa достаточно крупная. Она имеет багажное крепление и хорошо набитое, почти плоское сидение. Сидение достаточно комфортабельное - это мы можем сказать на основе нескольких поездок длительностью час и более.

Под сидением расположено багажное отделение, которое запирается ключом зажигания. Багажник сделан в форме шлема, что несколько удивляет, так как шлемами в Индии почти не пользуются.

В этом отделении лежит и руководство по эксплуатации в пластиковом пакете, написанное на очаровательном индийском английском языке. Такие руководства я видел только у моделей БМВ. Здесь же лежит и топливная воронка для шестилитрового бензобака, которого хватает почти на 200 км пробега.

Если в багажнике отвернуть три болта, то крышка двигателя откроется, как автомобильный капот, ее даже удерживает в открытом положении специальная штанга. Перед вами будет удобный доступ к карбюратору Kei Hin, свече зажигания слева и воздушному фильтру сзади. Справа - пробка сливного отверстия. Что еще может потребоваться?

Приборная панель крупная, с приборами квадратичной формы, показывающими скорость и уровень топлива. Также установлена пара предупредительных индикаторов. Все управление, а также индикаторы передней фары и поворотников установлены на руле. Чтобы добраться практически до всей электрики модели Activa, нужно отвернуть всего три болта.

В задней части модели установлен очень прочный подрамник, для которого предусмотрены самые разнообразные аксессуары, включая верхний багажник с замком.

Прочные стальные пластины обтекателя простые, по стилистике они напоминают ранние скутеры Пьяджо (Piaggio). Это не удивляет, так как на индийском рынке в течение нескольких десятилетий были очень популярны клоны, копирующие модели Vespa.

К чести для производителей скутера Activa, скажем, что большинство людей думали, что он сделан в Италии, и они очень удивлялись, когда мы называли истинное происхождение модели.

Тем не менее, я поставлю под сомнение заявление производителя, что сухой вес модели Activa составляет всего 97 кг, ведь у мотоцикла тяжелая трубчатая рама и листовой металл. За то время, пока скутер находился в нашем распоряжении, мы не успели его взвесить, надо было еще успеть сделать фотографии, но мне показалось, что скутер весит за 100 кг.

Как выразился Джонни Клегг (Johnny Clegg), "Activa - это дитя Третьего мира, разработанное для того, чтобы на нем ездили с минимальным вниманием" (к скутеру - ТО и т.д.).

Скутер построен в расчете на долговечность, и построен прочно, что для современного мира пенополистирола - редкость. Кроме того, производители сделали скутер экономичным, стильным и комфортабельным.

Жаль только, что он такой медленный.

Также см.:

ХОНДА ВЫПУСТИЛА НА РЫНОК ЮЖНОЙ АФРИКИ ДВЕ НОВЫЕ МОДЕЛИ

Прокомментировать или задать вопрос можно в нашем Moto Forum (Регистрироваться не обязательно).

E-MAIL

imc.narod.ru

Мотоцикл Honda Activa 2013 характеристики, фотографии, обои, отзывы, цена, купить

Основная информацияДвигатель и приводШасси, подвеска, тормоза и колесаРазмерыПрочие характеристикиДополнительная информация
Модель:Honda Activa
Год:2013
Тип:Скутер
Рейтинг:62.9 out of 100. Show full rating and compare with other bikes
Рабочий объем:109.00 см3 (6.65 дюймов3)
Тип двигателя:Одноцилиндровый, четырехтактный
Мощность:8.00 л.с. (5.8 кВт)) @ 7000 об/мин
Крутящий момент:7.85 Нм (0.8 kgf-m or 5.8 ft.lbs) @ 5500 об/мин
Компрессия:9.0:1
Диаметр х Ход поршня:50.0 x 0.0 мм (2.0 x дюймов)
Контроль топлива:OHC
Зажигание:CDI
Охлаждение:Воздушное
Тип привода:Ремень
Тип рамы:Underbone
Передний амортизатор:Hydrualic dampers
Задний амортизатор:Unit swing
Передняя покрышка:90/100-10
Задняя покрышка:90/100-10
Передний тормоз:Expanding brake (drum brake)
Диаметр переднего тормоза:130 мм (5.1 дюймов)
Задний тормоз:Expanding brake (drum brake)
Диаметр заднего тормоза:130 мм (5.1 дюймов)
Высота по седлу:765 мм (30.1 дюймов) If adjustable, lowest setting.
Колесная база:1,238 мм (48.7 дюймов)
Вместимость топливного бака:5.30 л. (1.40 галлонов)
Стартер:Электрический & kick
Цветовые варианты:Red
Комментарии:Sold in India. A deLuxe version is also available.
Запчасти и аксессуары Our partner CMSNL ships low cost OEM motorcycle parts to Australia, Austria, Bahamas, Belgium, Canada, China, Croatia, Cyprus, Czech Republic, Denmark, Estonia, Finland, France, Germany, Greece, Hong Kong, Hungary, Iceland, India, Ireland, Italy, Japan, Kuwait, Latvia, Lithuania, Luxembourg, Macedonia, Malta, Montenegro, The Netherlands, New Zealand, Norway, Poland, Portugal, Serbia, Slovakia, Slovenia, South Africa, Spain, Sweden, Switzerland, Taiwan, Ukraine, United Kingdom, The United States and more. Or check out parts and accessories from our other partners.
Задавать вопросыJoin the 13 Honda Activa discussion group.
Страхование, кредиты, тесты Check out insurance here. Search the web for dealers, loan costs, tests, customizing, etc.
Похожие моделиList related bikes for comparison of specs

Извините, но данный раздел находится в разработке, пожалуйста, зайдите чуть позже

Извините, но данный раздел находится в разработке, пожалуйста, зайдите чуть позже

Извините, но данный раздел находится в разработке, пожалуйста, зайдите чуть позже

Извините, но данный раздел находится в разработке, пожалуйста, зайдите чуть позже

Извините, но данный раздел находится в разработке, пожалуйста, зайдите чуть позже

www.motomem.ru

Honda Activa 3G Price, Specs, Review, Pics & Mileage in India

Overview

Honda Activa 3G represents the pinnacle of the international automobile manufacturer’s attempts to capture the two-wheeler market, and the market has taken to it with enthusiasm. But how does it match up to its many rivals? Honda has clearly spent considerable time and energy perfecting the design of this gearless scooter to make it appeal to the metropolitan driver, and the new 2015 Honda Activa 3G 110 shows some significant and welcome changes, with a fully revamped tubular underbone chassis.

While not the most adventurous design you’ll see, it’s a bold effort with many positive features. The mudguard, new side panels, 3D Activa badges and front fairing are sleek and well designed, and all display the main body color. The mask of the bike features large headlamps and oblong turn indicators; and the rear-view mirror, which is black on all models, is also attached to the mask. The scooter’s body is solid and sturdy, and weighs approximately 108kg, making it heavier than its rivals in the same class.

Instrument Console

The instrument panel on the Honda Activa is well-designed and clear, with large displays for the speedometer and fuel gauge. It also features low oil and low fuel indicators and an odometer, with clearly visible indicators that can be read at a glance.

Engine and Gearbox

The Honda Activa 3G 110 is, Honda claims, developed on its world-class and extensively tested engineering technology. It is powered by a 109cc dream mileage engine. It generates maximum power of 8 bhp at 7500 rpm and maximum torque of 8.83 nm at 5500 rpm. It boasts v-matic automatic transmission.

Acceleration and Top Speed

Honda Activa 3G 110’s top speed is a highly respectable at 82 kmph but some riders have reported that they are able to push the bike to a max of 90 kmph, a truly impressive top speed for a vehicle of this kind. On this gearless scooter, the acceleration is capable of pushing you from 0 to 60 kmph in 10.2 seconds, which is a respectable performance for this type of scooter. Even when heavily weighted down with a pillion and on-board luggage, the acceleration responds admirably.

Mileage

Honda promotes the Activa 3G as offering a mileage increase of 15%. However, when put to the test the bike’s performance places it as merely average in its class: you can expect to get roughly 40 kmpl in inner city areas, and 50 kmpl on highways with the new Dream Mileage engine. The fuel tank stores 5.3 litres of fuel, giving about 240 kilometres before you’ll need to refuel again.

Comfort While Driving

Comfort is clearly a priority with this scooter, and the Honda Activa 3G is one of the most comfortable scooters in the market to drive. Its upright seat is wide and comfortable, and the pillion is equally expansive, with a well-placed footrest; and it includes tuff-up tubes, good storage space and a smart seat arrangement.

Safety Features

Honda Activa 3G comes complete with a key shutter, to help to insure it against theft. The tyres feature tuff-up tubes, which incorporate a double layer insulated with fluid that makes the tyre significantly more resistant to punctures.

Storage Space

Storage space is one of the scooter’s unique selling points, with a generous allowance that all drivers will appreciate when on the go. Honda Activa 3G comes with 18-litres of under-seat storage.

Suspension and Brakes

The scooter’s suspension is, on the whole, well designed and performs to a high standard on ordinary road surfaces. It includes competent shock absorbers on the front and back tyres. The front tyres have bottom link suspension with spring-loaded hydraulic dampers; the back tyres feature a unit link with spring-loaded hydraulic dampers. However, the bike is very clearly a city bike, and the suspension is not equal to less accommodating surfaces such as dirt tracks or uneven tarmac, and fails to cushion the driver from shocks.

The brakes system of the Honda Activa 3G is another strong feature. The brakes feel solid and are responsive to the squeeze of your hand, showing significant improvement on the previous generation of Hondas thanks to the inclusion of a new Combi Brake System (CBS), which applies the front brake at the same time as the back brakes, resulting in greater balance and a shorter stopping distance.

Ride and Handling

Overall, Honda Activa 3G feels capable and powerful, and is energetic from the moment you start it up. It’s certainly one of the best-performing bikes of this type, particularly when weaving in and out of dense city traffic. The bike’s weight, while inconvenient when storing or raising it, is actually an advantage for its handling: it is less affected by cross winds that can make riding bikes of this kind quite challenging. The bike feels very steady and stable on all sorts of terrain.

Tyre Size

Front and back, the bikes tyres are 90/100 x 10” metal alloy wheels. Its large wheelbases offer greater safety while riding by ensuring a better grip on road surfaces and improved stability in motion.

Shades

The Honda Activa is available in a range of eye-catching colors including Black, Pearl Metallic White, Lusty Red Metallic, Blue Trance Metallic and Geny Grey Metallic.

Reasons to Buy

Honda Activa 3G is advertised as the ideal city scooter, and it certainly delivers on that promise, delivering great manoeuvrability, acceleration and handling.

Value for Money

The Honda Activa 3G is a powerful scooter with plenty of driver-friendly features that put it ahead of the competition, making it good value for the asking price of around INR 48,852 (may vary). Its viscous air filter now offers a longer interval between services than previous models, which will help to keep the bike’s running costs low.

Infographic

VIEW FULL SIZE

autos.maxabout.com

Honda Activa 125 Price, Images, Mileage, Colours

March 17, 2016: After the 110cc Activa, Honda is surfing on a success wave with its 125cc Activa. The arrival of the Activa 125 has helped the company to expand its reach and it will now compete with the updated version of the Suzuki Access 125. The Activa 125 features a 124.9cc, 4-Stroke, Air-Cooled, OHC engine. Mated to a Continuously Variable Transmission (CVT), the mill generates 8.6bhp of power at 6,500rpm along with 10.12Nm of torque at 5,500rpm.

The updated Honda Activa 125 gets an addition of LED position lights, new Matt Crust Metalic colour, mobile charging socket, retractable front hook and Always On Headlamps (AHO). The scooter also gets a mid variant which offers alloy wheels and drum brake combination. It is the first scooter to get the BS-IV engine and the AHO function. It is available at Rs 56,945 (ex-showroom, Delhi), which is just Rs 500 expensive than the current Activa 125 which makes it a great value for money proposition. 

Honda is an intelligent manufacturer, it keeps its scooters designs extremely elegant and classy. This not only attracts scoot enthusiasts but also creates a great impact on them. Just like its 110cc Aviator, this scooter is designed very smartly. The front panel of the scooter is something that will appeal you from the first sight. The impeccable front with clear lens indicators looks simply beautiful and enticing. The lines and cuts on the panel with unmatched creativity makes it simply the best front ever. The handlebar headlight is kept almost the same as old Activa but now comes with a black visor that gives it a sporty look. The headlight is large and is integrated with the analog plus digital instrument panel that sports easy to read analog speedometer, digital trip meter, odometer and fuel level.

The handlebar looks large and comfortable from the rider's view, the buttons seems almost the same as in the 110cc model. Also, choke and key-lock is similar to the Activa 110. The seats of the scooter are kept as comfortable as possible plus grab rails are made more strong and helping. The tail light of the scooter is quite edgy and comes with integrated side-indicators. The rear seat of the scooter looks few inches up than the normal scooters. The side panel displays the name of the scooter and has a sharp & shiny built. Also, the company has used sound suspension system that gives more stability and smoothness to the ride. The alloy wheels with Combi-brake system given to the Deluxe variant also enhances the looks and responsiveness.

The manufacturer has crafted the scooter on a underbone type chassis that read the following dimensions: 1814mm x 704mm x 1151mm (l x w x h). The wheelbase of the scooter is 1260mm and the minimum ground clearance is 155mm. Seat height for the rider is at 765mm. The leg-space for the rider is large and wide enough to carry on a long ride with ease and pleasure. Hooks are also there at the leg space where rider can carry a few bags, conveniently. The under seat storage of the scooter is not more than 18 liters which enables the rider to keep his helmet only. The overall design and appearance of the scooter is fine. Addition of some more features would have made it a show stopper.

Honda Activa 125 offers a smooth and effortless ride just because of its 4-Stroke, Air-Cooled, SI Engine that has the displacement of 124.9cc. The engine comes mated with the CVT system that enables females also to ride it with utter ease and without stress. The manufacturer has configured the engine to churn out peak power of 8.6bhp at an acceleration rate of 6500rpm that simultaneously comes out with a max torque of 10.12Nm at 5500rpm. The scooter takes around 6 to 7 seconds to turn from 0 to 60kmph. The top speed of the scooter will be below 100kmph. The economic speed that will deliver the best of the mileage will be between 30 to 50kmph, as shown in the instrument panel. The manufacturer has incorporated its best innovation- Honda Eco Technology in this mill that helps it perform better and makes it deliver a whooping mileage of 59kmpl. Also, the mill is blessed with the viscous air filter that reduces the cost of maintenance and also aids to the performance enhancement of the machine. The fuel consumption of the machine is associated with the fine fuel tank capacity.

Honda Activa comes loaded with a 90/90-12 inch front and 90/100-10 inch rear tubeless tyres. That reduces the chances of the scooter getting puncture plus if the tyre is punctured, it can still carry on. The tubeless tyres are coupled with the alloy wheels in the Deluxe variant. The front wheel of the standard variant lacks the front disc brake while both the variants get rear drum brakes. Also, both the versions are equipped with the Combi-Brake System that improves the functioning of the brakes thereby increasing the safety of the riders. With smart responsiveness, the scooter is better handled. The straight handlebars and low riding seat creates a good riding position that helps the rider ride the scooter with comfort and convenience. The comfy dimensions are also the elements that improves the handling of the scooter. The telescopic front forks and spring loaded hydraulic type suspension at the rear increases the stability of the ride, while giving rider a proper grip over the vehicle. The aerodynamics of the scooter is also quite good, that cuts the air nicely and helps the rider to ride at a good speed without getting much air blasts.

Honda Activa 125 gets key-lock shutter as a safety feature for the scooter. The safety features for the rider are front disc brake (optional), tubeless tyres and Combi-Brake System.

www.bikedekho.com

Honda Activa Review | BikeAdvice.in

The Honda Activa is an amazing bike. Ask anybody who owns it and they will vouch for it. Let me introduce you to this 2 wheeled marvel and show you why Honda is a master of their art of building 2 wheelers.

A Winner Among the Masses: Since its launch in 2001 the Honda Activa has become a hit with both men and women as it caters to the needs of both genders. Practical, comfortable, convenient, reliable, durable, maintenance and stress free, workhorse, family carrier etc… are some of the adjectives associated with the Activa.

The Engine: The bike has a 102 cc engine with v-matic 4-speed transmission and 7 bhp of power. The only shortcoming is, the bike gives only 40 km/ltr in city and 45 on highway. I am sure this is a small price to pay as once you ride the bike and feel the refinement of the engine even at 70 km/hr you won’t mind about mileage at all.

Lots of Storage Space: The bike has plenty of storage space for little knick-knacks and for those trips to the market and grocery stores. You have an optional storage compartment box to fit beneath the handlebar for extra storage space. Beneath the seat you can keep your full-face helmet and save money, as you won’t need a helmet lock.

Wings of Change: Activa has a 6-liter fuel tank and has a range of 240 kms on highways before needing a refill. The bike has a metal body that is sturdy and because of this the bike weighs almost 110 kgs. The weight is an advantage to you as, cross winds won’t affect you when you are driving in city or highways and the bike is stable and steady on all kinds of roads. The suspension and the wide comfortable seat keep the rider and pillion isolated from the bumps and other irregularities.

Have you got your Honda? The Activa is the best bike for those crowded rush hour traffic and nothing even comes close. You can out maneuver anything else with this bike and I think you should call it “traffic buster”. The bike is in my opinion the easiest 2 wheeler to drive. No gears, no clutch, self-start for easy starts. The bike has tuff-up tube tires on both wheels, which are puncture proof.  I feel the bike is even easier than a cycle as you have to just sit and twist the throttle and zip away. Remember in a cycle you have to pedal and it’s a pain while Honda Activa is a pleasure to drive.

Honda has always been a top automobile company and their products are the best. Just take a look around you and you will realize that some of the best bikes in India are from Honda. Unicorn, CBZ Xtreme, Hunk, Activa, Splendour, Passion, Dio, Shine, the old CBZ, CBF Stunner, Pleasure etc. to name a few.

If you guys can remember some time back you will realize the gearless scooter which made Kinetic Famous was also a Honda under the skin. Later we had the 4s edition which was also courtesy of Honda.

You see even Pleasure is also a Honda underneath. What I am trying to tell you is that Honda tech is the one of the best in the world why else do you think companies like Kinetic and Hero had collaborations with Honda.

So obviously when Honda releases a product it will be truly world class. Honda entered the Indian market with the active and soon the bike became a hit. Honda established itself in India as a major 2 wheeler force. Later we had Dio, Unicorn, Shine and now Stunner.

bikeadvice.in

Activa - Honda - OLX.in

All Ads

We found 10929 Ads

2008 Honda Activa 20000 Kms

Scooters » Honda Valiyaparapur, Naduvattom

19000

12:06 am

Honda Activa 20000 Kms 2016 year

Scooters » Honda Kirti Kunj, Vadodara

49000

12:06 am

Honda Activa 16200 Kms 2010 year

Scooters » Honda Kumpazha, Pathanamthitta

26500

12:05 am

Honda Activa 26000 Kms 2010 year

Scooters » Honda Model Town, Jaipur

21000

12:05 am

2017 Honda Activa 1700 Kms

Scooters » Honda Sunny Enclave, Kharar

54000

12:00 am

2016 Honda Activa 2000 Kms

Scooters » Honda Banashankari, Bengaluru

49000

Yesterday

2015 Honda Activa 9800 Kms

Scooters » Honda Banashankari, Bengaluru

43000

Yesterday

Honda Activa 26000 Kms 2014 year

Scooters » Honda KR Puram, Bengaluru

33000

Yesterday

2014 Honda Activa 26000 Kms

Scooters » Honda KR Puram, Bengaluru

33000

Yesterday

2015 Honda Activa 18500 Kms

Scooters » Honda Radha Krishna Nagar, Rajkot

43000

Yesterday

2013 Honda Activa 11000 Kms

Scooters » Honda Banashankari Stage 2 Kaveri Nagar, Bengaluru

33000

Yesterday

Honda Activa 5500 Kms 2016 year

Scooters » Honda Kadugondanahalli Chikkana Layout, Bengaluru

55000

Yesterday

Honda Activa 10000 Kms 2016 year

Scooters » Honda Pattalam Goodpet Pallam, Chennai

30000

Yesterday

Honda Activa 25000 Kms 2013 year

Scooters » Honda CIDCO N7 Area, Aurangabad

35000

Yesterday

2015 Honda Activa 18500 Kms

Scooters » Honda Jagadamba Junction, Visakhapatnam

48000

Yesterday

Honda Activa 35000 Kms 2014 year

Scooters » Honda Gulzar House, Hyderabad

40000

Yesterday

2015 Honda Activa 20500 Kms

Scooters » Honda Dahisar, Mumbai

47500

Yesterday

Honda Activa 22000 Kms 2012 year

Scooters » Honda Nagla Chandrabhan, Farah

22000

Yesterday

2011 Honda Activa 36580 Kms

Scooters » Honda Nehru Nagar, Ghaziabad

15000

Yesterday

2016 Honda Activa 12000 Kms

Scooters » Honda Chandralayam, Mattannur

48000

Yesterday

2012 Honda Activa 19000 Kms

Scooters » Honda Vithalwadi, Kalyan

25000

Yesterday

Honda Activa 21136 Kms 2015 year

Scooters » Honda Sukrawar Pettai, Coimbatore

52000

Yesterday

Honda Activa 2000 Kms 2017 year

Scooters » Honda Bardebhata Chowk, Kanker

50000

Yesterday

Honda Activa 16000 Kms 2013 year

Scooters » Honda Panchvat Park, Rajkot

30000

Yesterday

2011 Honda Activa 54000 Kms

Scooters » Honda Khairtabad, Hyderabad

27000

Yesterday

2012 Honda Activa 24000 Kms

Scooters » Honda Kotharoya, Rajkot

31000

Yesterday

Honda Activa 32500 Kms 2011 year

Scooters » Honda Kandivali, Mumbai

25000

Yesterday

HONDA Activa 2008 ,CEL.L_98_.O6_.O2_.72_.O9

Scooters » Honda Shivaji Nagar, Bhopal

15700

Yesterday

Honda Aviator 25571 Kms 2010 year

Scooters » Honda Gandhi Bagh, Nagpur

25000

Yesterday

2009 Honda Activa 25000 Kms

Scooters » Honda Town Hall Circle, Aurangabad

25000

Yesterday

2013 Honda Activa 19300 Kms

Scooters » Honda Sector 70, Mohali

34000

Yesterday

2007 Honda Activa 43000 Kms

Scooters » Honda Chikkalsandra, Bengaluru

18900

Yesterday

White Honda Activa 2013

Scooters » Honda Shiv Nagar Extension, Delhi

26000

Yesterday

2015 Honda Activa 17000 Kms

Scooters » Honda Nehru Nagar, Bhopal

35000

Yesterday

Excellent condition honda activa 3g 2015

Scooters » Honda Kandivali West, Mumbai

42500

Yesterday

Honda Activa 35000 Kms 2006 year

Scooters » Honda Simble, Batala

10000

Yesterday

Honda Activa 48871 Kms 2007 year

Scooters » Honda Rajiv Nagar Stage 2, Mysuru

18000

Yesterday

Honda Activa 15500 Kms 2012 year

Scooters » Honda Sector 59, Noida

30500

Yesterday

Honda Activa het in good condition first owner all papers are complete

Scooters » Honda Paltan Bazar, Dehradun

27999

Yesterday

www.olx.in


Смотрите также